Vásárlási feltételek
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
CÉGINFÓ
A webáruház tulajdonosa és üzemeltetője: PENTACOM ELEKTRONIC Kft.
Jogtulajdonos: PENTACOM ELEKTRONIC Kft.
Adószám: 10774021-2-13
Bankszámlaszám: 10402283-22802226-00000000
Cím: 2151 Fót, Fehérkő utca 8/b.
Webáruház címe: www.ptce.eu
Telefon: +36 (20) 5000 368
E-mail: webshop@ptce.hu
Nyitva: Hétfő – Csütörtök: 9-16h-ig,
Péntek: 9-16h-ig
VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK
Tisztelt Vásárlóink!
A webáruház adatainak feltöltésekor keletkező esetleges adminisztrációs hibákért szíves elnézésüket kérjük, egyúttal jelezzük, hogy a webáruházban szereplő árak és leírások, valamint termékfotók tájékoztató jellegűek, nem minősülnek jogi értelemben ajánlattételnek. Megértésüket és az esetleges hibákra vonatkozó észrevételeiket ezúton is köszönjük.
Vásárlás a PTCE webáruházban:
Megrendelés - A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Webáruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közül választhat:
- már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
- új vásárlóként akar regisztrálni
- esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni
Ha korábban már vásárolt webáruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:
- Házhoz szállítás (GLS futárszolgálattal)
- GLS csomagponton történő személyes átvétel
Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:
- banki átutalás - (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktiváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)
- utánvét - (készpénzes vagy bankkártyás fizetés házhoz szállítás esetén a küldemény átvételekor a GLS futárszolgálat munkatársának ill. GLS csomagpontra történő szállítás esetén)
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
Megrendelését leadhatja:
a) A fent leírt módon a www.ptce.eu weboldalon keresztül vagy
b) A webhsop@ptce.eu címre küldött e-mail formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban és a termék(ek) cikkszáma, neve és mennyisége.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Minimális rendelési tétel: bruttó 5.000 Ft.
A megrendelésnek felső határa nincs, de kérjük, a 100.000 Ft feletti rendeléseket egyeztesse a vevőszolgálatunkkal a +36309028122-es telefonszámon vagy a webshop@ptce.eu e-mail címen.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.
Hétköznapokon hétfőtől péntekig 48 órán belül a webáruház munkatársa felveszi Önnel a kapcsolatot; hétvégi, valamint munkaszüneti napokon a webáruházunkban feladott megrendelését követő első 2 munkanapon belül, azaz hétfőn vagy kedden keresni fogja munkatársunk és egyeztet Önnel.
A rendelés elfogadása
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.
A webáruház munkatársa minden kérdéses esetben egyezteti Önnel és segít abban, hogy Ön biztosan jól válasszon. Amennyiben munkatársunkkal véglegesítette a megrendelését, rendszerünk kiküld Önnek egy végleges visszaigazolást, amely tartalmazza a megvásárolandó termékek listáját, értékét és a szállítási költséget.
Miután csomagját átadtuk a GLS futárszolgálatnak, küldünk Önnek egy értesítő e-mailt, amelyben arról tájékoztatjuk, hogy a következő munkanapon a csomagja várhatóan kézbesítésre kerül.
A szállítás napján a futár fel fogja hívni (ha a megadott címen nem talál senkit), hogy egyeztessen a csomagátadás pontos helyéről és időpontjáról.
Fizetési mód
A webáruházban történő vásárlás során jelenleg a következő fizetési módok közül választhat:
- a banki előre utalás,
- a GLS futárnál történő utánvétes fizetés (készpénz vagy bankkártya), valamint
- a GLS csomagpontnál történő utánvétes fizetés (készpénz vagy bankkártya).
A banki előre utaláshoz minden esetben szükséges a kollégánkkal történő egyeztetés, ezért kérjük, hogy várja meg, amíg visszaigazoljuk, hogy a megrendelt termékei valóban rendelkezésre állnak. Az utalást megelőzően megküldjük Önnek a kiállított számlát. melynek számát kérjük feltüntetni az átutalás megjegyzés rovatában.
Szállítási feltételek
A webáruház csomagjait a GLS Hungary Kft. kézbesíti.
A GLS Hungary Kft. vállalja, hogy a csomagot a feladást követő munkanapon munkaidőben kézbesíti. A futár, amennyiben nem találja Önt a megadott címen, értesítést hagy az Ön részére, ezen szerepel a GLS Hungary Kft. központi ügyfélszolgálati telefonszáma is.
A megrendelése feladása után minden esetben e-mailben értesítjük a kiszállítás időpontjáról.
A csomag pontos érkezéséről a GLS ügyfélszolgálatánál tud érdeklődni, tel: +36 1 802 0265 - hivatkozzon a csomag számára. Csomagját interneten is lehetősége van nyomon követni: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
Megrendelését GLS csomagpontra is kérheti.
Magyarországi kiszállítási áraink:
-banki előre utalás esetén: HUF1.490,
-utánvét esetén: HUF1.790.
Hibás vagy sérült termék szállítása után 24 óráig fogadunk el reklamációt. A reklamációját kérjük, e-mailben jelezze.
A rendeléstől való elállás
Elektronikus úton kötött távollevők közötti szerződés
2014. június 13-tól az egész EU-ban egységes szabályozás lépett életbe az e-kereskedelemben. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján kötelesek a webáruházak a szerződési feltételeket alkalmazni.
Az online vásárlás elektronikus úton kötött távollevők közötti szerződésnek minősül. A PENTACOM ELEKTRONIC Kft. 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete alapján végzi online tevékenységét, és a rendeletnek megfelelő tájékoztatást nyújtja a Vásárlóknak az információs oldalain, amely összességében tartalmazza a távollevők közötti szerződés feltételeit.
A vásárlástól való elállás joga
- A megrendelés átvételéről számítva Önnek 14 nap áll rendelkezésére, hogy indoklás nélkül elálljon a vásárlástól. Amennyiben elállási jogával élni kíván, kérjük ezen nyilatkozatát írásban, e-mailben vagy postai úton juttassa el ügyfélszolgálatunknak, amelyet visszaigazolunk Önnek.
- A vásárlástól való elállás bejelentéstől számítva 14 nap áll rendelkezésére, hogy a terméket visszajuttassa ügyfélszolgálatunk címére.
- A termék visszaszállítása és annak költsége a Vásárlót terheli, ezt átvállalni nem áll módunkban.
- A teljes vételárat a vásárlástól való elállás bejelentéstől számított 14 napon belül visszatérítjük, de ennek előfeltétele a termék megfelelő állapotban való visszajuttatása.
Az elállási jog alóli kivétel!!!
A 45/2014. Kormány rendelet 29. § alapján az elállási jog nem gyakorolható romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében, ill. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Tekintettel arra, hogy termékeink egészségügyi és higiéniai kategóriába tartozik, ezért felbontott csomagolású terméket nem áll módunkban visszavenni.
Szavatosság
Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerinti mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink. Szavatossági igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruháznak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)
- január 1-től megszűnt a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság; a fogyasztók a lakóhelyük szerinti járási hivatalokhoz (összesen 197 hivatal) fordulhatnak fogyasztóvédelmi bejelentéseikkel, másodfokon a Pest Megyei Kormányhivatal jár el ügyükben, országos hatáskörrel. KLIKK IDE